Didžiausiai iškylančios problemos, dirbant su SEO

Daugelis SEO ir rinkodaros specialistų, be abejo, susiduria su SEO procesu. SEO paslaugos apima daugybę aspektų – nuo ​​techninių klaidų svetainėje pašalinimo, vartotojo naršymo patirties gerinimo iki straipsnių perkėlimo iš išorės, pranešimų spaudai talpinimo. Kuo toliau, tuo daugiau pozicijų reikia natūralioje paieškoje. Tarkime, vienas iš reitingavimo kriterijų yra svetainės lankytojų elgesys. Google gali žinoti lankytojų elgsenos metrikas – kiek laiko lankytojai praleidžia puslapyje, kiek vidinių puslapių apžiūri, kiek iš jų išeina iš svetainės vos nukritę ir pan. Jei šie skaičiai prasti, tada Google paieškoje būti aukščiausiose pozicijose gali būti sunku.

Svetainės priežiūros optimizavimo specialistai turi dirbti su programuotojais ir IT specialistais, kad padarytų patogius vartotojui pakeitimus svetainėje. Svetainė turi būti aiškiai naršoma, suprantama ir patogi. Lankytojai turėtų būti skatinami spustelėti kuo daugiau vidinių puslapių ir praleisti jame daugiau laiko. Kartais sunku susikalbėti su programuotojais, nes iš marketingo ir IT pusės yra skirtingų interesų. Taip pat ne paslaptis, kad geri programuotojai yra priblokšti darbu ir kai kurių pakeitimų tenka laukti ilgiau. Ir tai gali tapti iššūkiu, kai vadovai reikalauja greitesnių SEO rezultatų. Juk SEO agentūros už savo paslaugas prašo mėnesinio mokesčio, tam kad iškeltų svetaines Google paieškoje.

Kai kurios internetinės parduotuvės ar tiesiog reprezentacinės svetainės pradeda rašyti tinklaraščio straipsnius, susijusius su jų verslo temomis. Kai kas tai vadina turinio rinkodara. Straipsniai gali būti naudingi, jei jie parašyti kokybiškai, atsako į potencialių klientų klausimus, išsprendžia kai kurias problemas ar padeda išsirinkti norimus produktus. Taip pat blogi straipsniai gali pritraukti naujų lankytojų, skleisti žinią apie jūsų prekės ženklą. Tokie straipsniai gali būti papildomai reklamuojami Facebook, Instagram ar Linkedin.

Kitas sunkumas gali būti SEO straipsnių rašymas. Tekstų kūrėjai yra užsiėmę darbu, dažnai nesilaiko terminų. Tai gali turėti įtakos SEO straipsnių kokybei. Kai kurie nesąžiningi rašytojai tiesiog kopijuoja tekstus iš angliškų straipsnių ir verčia juos į lietuvių kalbą. Yra ir tokių, kurie dubliuoja tekstus. Juos reikėtų patikrinti naudojant nemokamas teksto unikalumo priemones, esančias internete. Kadangi nukopijuotas turinys gali sukelti problemų – „Google“ neigiamai vertina turinio kopijavimą.

Lietuvoje dėl mažos rinkos trūksta kokybiškų šaltinių, kur būtų galima talpinti straipsnius su SEO nuorodomis. Yra keletas temų, kurios turėtų specializuotas temines svetaines ir priimtų papildomą turinį skelbti. Tai labai pastebima siauros specifikacijos temose. Panašios temos puslapiai dažniausiai yra konkurentų svetainės. Juk nuorodos į konkurentą neįdėjote.

Kai kurie straipsniai laikui bėgant tiesiog išnyksta. O SEO specialistai turi reguliariai tikrinti, ar nėra straipsnių su nuorodomis. Juk straipsniai yra mokami ir turėtų būti publikuojami.

SEO paslaugos apima platų spektrą ir reikalauja nuolatinio atidumo tvarkant šiuos dalykus.

Taip pat skaitykite apie SEO optimizavimo niuansus Digital Star.